Asiakaspalvelu ja toimisto
Asiakaspalvelumme auttaa asukkaita jäteasioissa. Suuren osan asioista pystyy hoitamaan sähköisen asioinnin kautta, mutta tavoitat meidät myös puhelimitse tai sähköpostilla. Lisäksi toimistomme on auki aina kuukauden ensimmäisenä maanantaina.
Sähköinen asiointi
Lomakkeet
Sähköisillä lomakkeilla voit mm. tilata jäteastioille tyhjennyksen, muuttaa tyhjennysvälejä tai laskutustietoja tai ilmoittaa jäteastian sijainnin. Voit myös perustaa jätekimpan, tehdä kompostointi-ilmoituksen tai antaa ajoluvan yksityistielle. Sähköisestä asioinnista löydät myös suurten jätteiden noutopalvelun tai keskeytät jätehuollon tilapäisesti. Muista myös ilmoittaa meille muutostasi.
Puhelun valintanumerot ja hinnat
Valitse 1, kun asiasi koskee jätehuoltopalveluita (esim. tiedusteluja jäteastian tyhjennyksissä, jäteneuvontaa, muutoksia omissa tiedoissasi).
Valitse 2, kun asiasi koskee asiointia Mustankorkean jätekeskuksella ja Laukaan pienjäteasemalla tai multa- ja biokaasutuotteitamme.
Valitse 3, kun asiasi koskee laskutusta.
Puhelun ja jonotuksen hinta pvm/mpm.
Toimisto Tourula
Avoinna arkisin kuukauden ensimmäisenä
maanantaina klo 9-15
Vuonna 2025 toimistomme on auki klo 9-15:
- ma 13.1.
- ma 3.2.
- ma 3.3.
- ma 7.4.
- ma 5.5.
- ma 2.6.
- ma 7.7.
- ma 4.8.
- ma 1.9.
- ma 6.10.
- ma 3.11.
- ma 1.12.
Kivääritehtaankatu 6 C
40100 Jyväskylä
HUOM! Vaikka fyysinen toimistomme on auki vain yhtenä päivänä kuukaudessa, palvelee asiakaspalvelumme puhelimitse ja sähköisissä kanavissa arkisin ma-pe klo 9-15.
Kivääritehdas
Toimistomme sijaitsee Tourulassa vuonna 1927 valmistuneessa Kivääritehtaassa. Pihassa on kahden tunnin kiekkopaikkoja ja hissillä pääset suoraan neljänteen kerrokseen, jossa toimistomme sijaitsee. Aulasta saat haettua myös aukioloaikojen ulkopuolella kodin lajitteluoppaita, asukkaan oppaita, jäteastia- tai koirankakkatarroja sekä viimeisen Kulku-lehden.
Chat-asiakaspalvelu
Avoinna arkisin ma-pe klo 8-22
viikonloppuisin 10-18
Live chat
Meillä on käytössä live chat. Se tarkoittaa, että chatissa sinua palvelee oikea ihminen, ei robotti. Chat auttaa sinua monissa asioissa, mutta ei pääse asiakastietojärjestelmäämme. Jos kysymyksesi koskee omaan jäteastiaasi liittyviä asioita tai tyhjennyksiä, niin käytäthän muita kanaviamme, kuten puhelinta tai sähköpostia.
Suunnitteletko käyntiä meille tiettynä päivänä?
Syötä päivämäärä aukiolohakuun ja tiedät milloin eri toimipisteemme ovat auki.