Ajankohtaista

Asiakaspalvelussa ruuhkaa - yhteydenotoissa toivotaan malttia

Mustankorkean asiakaspalveluun tulee tällä hetkellä hyvin paljon yhteydenottoja. Vastauksen saaminen voi kestää tavallista pidempään. Asiakkailta toivotaan yhteydenotoissa malttia ja mahdollisuuksien mukaan ennakointia.

03.

kesäkuu

03.06.

Petra Thurén

Mustankorkean asiakaspalveluun on kevään ja alkukesän aikana tullut niin paljon yhteydenottoja, että vastausajat ovat venyneet tavallisesta.

”Kaikki asiakaspalvelijamme vastaavat puhelimeen arkipäivisin 9-15 välillä, minkä lisäksi he käsittelevät kaikki sähköpostilla ja lomakkeilla tulevat viestit sekä muut yhteydenottopyynnöt. Viestejä on tällä hetkellä ikävä kyllä kasaantunut, jolloin vastauksen saaminen voi kestää toivottua pidempään”, Mustankorkean viestintä- ja asiakkuuspäällikkö Piia Aho kertoo.

Asiakkaiden yhteydenottoihin vastataan saapumisjärjestyksessä niin pian kuin mahdollista. Viikonloput ja arkipyhät pidentävät vastausaikaa.

”Jos vastausta ei kuulu parin arkipäivän aikana, ei vielä kannata hätääntyä – asia on varmasti käsitelyssä. Kaikkiin viesteihin, myös chatin kautta tulleisiin yhteydenottopyyntöihin, vastataan kyllä”, Aho lupaa.

Jos asia on kiireinen ja vaatii reagointia heti, kannattaa asiakaspalveluun ensisijaisesti soittaa. Kiireettömissä asioissa asiakaspalvelun väki toivoo asiakkailta ennakointia ja malttia.

”Pahoittelemme asiakkaille mahdollisesti aiheutuneista haitoista. Teemme kaikkemme, että kuorma saadaan purettua mahdollisimman pian ja pääsemme taas normaaliin päiväjärjestykseen.”

 

 

03.

kesäkuu

Petra Thurén